کمک دیگران متوجه مزایای شرکت طراحی سایت می شوند - ساخت سایت

Wiki Article

ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

این بانک اطلاعاتی برای اجرای هرچه موثرتر کمپین‌های بازاریابی واقعا به کارتان خواهد آمد.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش محصول افزایش خواهد یافت.

تیم ما طرحی اولیه از وب‌سایت شما طراحی می‌کند تا بتوانید دید واضحی نسبت به آن داشته باشید. مهندسان ما در تمام این فرایند، ذائقه مشتری شما را در نظر می‌گیرند و عناصر را به شکلی طراحی می‌کنند تا برای کاربران هدف شما جذاب باشد و موجب رشد کسب‌وکار شما را شود.

پاپ آپ در دنیای سئو درست مانند یک شمشیر دو‌لبه عمل می‌کند! شمشیری که هم ‌می‌تواند باعث بهبود اوضاع سایت شود و هم می‌تواند کاربران را از...

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

خدمات طراحی سایت اختصاصی، مزایای فراوانی دارد. طراحی اختصاصی سایت، امنیت بالاتری داشته و همه چی بر اساس نیاز شما طراحی خواهد شد.

زیرا استفاده از وردپرس، در شرایطی که تعداد محصول بالاست، نیاز به افزونه‌های مختلف دارد.

در این مقاله به بررسی فروشگاه‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می‌شود پرداخته‌ایم. با دانستن این موضوع که...

یکی از بعدهای طراحی صفحات وب تعاملی، کلمات و جملات هستند که باید از آن‌ها ساده و قابل درک استفاده کرد. پس هنگامی‌که شما سایت خود را تعاملی طراحی می‌کنید، ناخودآگاه محتواهای مفید، ارزشمند و کاربر پسندی تولید خواهید کرد تا بتوانید تجربه کاربری بهتری را در مخاطب خود ایجاد کنید.

طراحی تعاملی با این‌که ریشه در طراحی وب و گرافیک دارد؛ اما تخصصی‌تر عمل می‌کند. به بیان دیگر، طراحان سایت تعاملی تنها با عکس و متن کار نمی‌کنند، آن‌ها موظف هستند عناصری را ایجاد کنند که کاربر تمایل به کشیدن، کلیک کردن، لمس و … آن‌ها داشته باشد.

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

این سایت جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :
این عناصر مکمل کلمات هستند و باید در کنار آن‌ها کاربر را خیلی واضح و روشن هدایت کنند تا به هدف‌اش برسد.

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

زمانی که مشتریان بالقوه، شما را از طریق جستجوی گوگل، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره پیدا کنند و وارد سایت شوند.

آیا می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست و چگونه بر سئوی سایت تأثیر می‌گذارد؟ این‌روزها از روش‌های متنوعی برای بهبود سئو و کسب جایگاه در...

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط این مجموعه، سهولت در کار با پنل سایت می باشد.

چرا که تهیه یک هاست وردپرس مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای پیش از شروع ساخت سایت با وردپرس است.

این موضوع کمک می‌کند تا از راه‌های مختلف بتوانید آن‌ها را به سمت خود بکشانید.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات توضیحات بیشتر وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

در این مقاله به بررسی فروشگاه‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می‌شود پرداخته‌ایم. با دانستن این موضوع که...

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از طراحی سایت حرفه ای جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از سایت منبع قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

تیم ما همه جزئیات فنی را که ممکن است باعث عملکرد نادرست سایت شود، مجدد بررسی می‌کند و در صورت مشاهده مشکل، آن را برطرف می‌سازد.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

Report this wiki page